Przyszłość telewizji i reklamy

Przyszłość naszej cywilizacji jest tematem niesamowitym i nieznanym, ponieważ rozwijamy się w niesamowitym tempie. Trudno więc jasno określić, w którą stronę będzie się rozwijała każda z dziedzin. Wszystko, co możemy zrobić to wyciąganie wniosków na podstawie dotychczasowych obserwacji.

Jednak nawet efekty takich działań mogą być bardzo ciekawe, ponieważ nie da się nie zauważyć na przykład, że reklamy emitowane w telewizji, które niegdyś były oglądane bardzo chętnie, dziś są bardzo mało popularne.

reklama musi byc ciekawaFoto: Kadr z popularnego spotu reklamowego

Obecnie filmy reklamowe muszą zostać stworzone w sposób interesujący i naprawdę przyciągać uwagę odbiorcy, by skupił na nich wzrok. Mało wyszukane filmy promocyjne wyświetlane w bloku reklamowym w przerwie filmu są przez nas kompletnie ignorowane. W jakim kierunku wobec tego zmierza cały świat telewizji?

Tak jak już powiedziałem, odpowiedź nie jest jednoznaczna i do końca pewna, jednak można postawić tezę, że produkcja filmowa staje przed coraz cięższym zadaniem. Trzeba się mocno napracować, by stworzyć spoty reklamowe, które wywrą dobre wrażenie na oglądającym. Ponadto dzisiaj coraz bardziej popularne są relacje z eventów.

Spoty reklamowe oczywiście także cały czas są produkowane i to się nie zmieni. Zdecydowanym zmianą jednak podlega ich forma, a zmiany te przejawiają się przede wszystkim w tym, że reklama ma przyciągnąć uwagę widza na różny sposób, a jednym z tych sposobów jest, chociażby jego skuteczne rozbawienie. Zaobserwowano bowiem, że śmieszne scenki zdecydowanie bardziej zapadają w pamięć niż te, które opierają się tylko na przekazaniu informacji.

Interesujące filmy reklamowe wykonuje Grandfox Kraków – więcej na: https://grandfox.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *